Pytania i odpowiedzi

Pytania dotyczące dostawy

Jaki jest realny czas dostawy?

Dokładnie taki jak wyświetla się on na naszej stronie internetowej, po dodaniu produktu do koszyka. Terminy są stale aktualizowane, zgodnie z dostępnością towarów. Dokładamy wszelkich starań, aby przedstawiane przedziały były jak najdokładniejsze.

Kiedy zostanie dostarczony mój towar?

Każde zamówienie ma określony maksymalny termin dostawy, który deklaruje do kiedy ma odbyć się dostawa. Jak tylko towar zostanie przygotowany, od razu zlecimy jego wysyłkę. W momencie gdy Twoje zamówienie ruszy w drogę, otrzymasz powiadomienie mailowe. O dokładnym dniu dostawy poinformuje Cię natomiast kurier, odpowiednio wcześniej.

Czy dostanę wcześniej informacje o dacie dostawy?

Tak, firma kurierska informuje o terminie najpóźniej w dzień dostawy z samego rana. Jeśli wykupiona została usługa wniesienia lub montażu, otrzymasz SMS-a przynajmniej dzień z wyprzedzeniem.

Gdzie mogę znaleźć numer do kuriera/kierowcy?

Numer do kuriera jest wysyłany w wiadomości SMS, najpóźniej w dzień dostawy. Jeśli go nie otrzymasz, skontaktuj się z nami, pomożemy!

O której godzinie przyjedzie kurier?

Trasa kuriera jest ustalana przez firmę kurierską. O swoim przyjeździe informuje telefonicznie, z odpowiednim wyprzedzeniem. Standardowe dostawy odbywają się najczęściej w godzinach popołudniowych, do godziny 16:00. Zamówienia z wniesieniem lub montażem są dostarczane od rana do wieczora.

Co jeśli w dniu dostawy nie będzie mnie w domu?

Skontaktuj się z nami lub bezpośrednio z firmą kurierską. Umożliwi to ustalenie innego terminu.

Jak wygląda dostawa?

Towar jest dostarczany przez firmę kurierską Ambro Express, która specjalizuje się w transporcie towarów wielkogabarytowych. O terminie dostawy zostaniesz poinformowany SMS-owo, najpóźniej w dzień dostawy z samego rana. Kurier skontaktuje się z Tobą przynajmniej 30 minut przed przyjazdem. Jeśli z różnych przyczyn nie uda się dostarczyć przesyłki według pierwszego terminu, wyznaczony zostanie kolejny.

Czy zamawiając więcej kilka mebli płacę za dostawę raz, czy od każdego mebla osobno?

Koszt dostawy obejmuje każdy mebel osobno więc koszt dostawy jest sumowany.
Dostawa mebli czy innych towarów wielkogabarytowych odbywa się na innych zasadach aniżeli dostawa tzw. drobnicy. Dlatego w koszcie dostawy uwzględniamy tylko wagę gabarytową mebli - liczoną z wagi oraz objętości, dlatego koszt dostawy obejmuje każdy produkt osobno.

Dlaczego dostawa jest taka droga?

Dostawa mebli czy innych towarów wielkogabarytowych odbywa się na innych zasadach aniżeli dostawa tzw. drobnicy. Dlatego w koszcie dostawy uwzględniamy wagę gabarytową mebli - liczoną z wagi oraz objętości.

Czym się różni dostawa szybka od ekonomicznej?

Dostawa ekonomiczna jest tańsza. Dostawa szybka jest dostawą priorytetową i dodatkowo płatna ale skraca maksymalny termin realizacji

Czy towar jest wysyłany kurierem?

Tak, za większość dostaw odpowiedzialna jest firma kurierska Ambro Express

Czy moje zamówienie dotrze przed świętami?

Jeśli maksymalny termin realizacji Twojego zamówienia jest przed świętami to dołożymy wszelkich starań aby udało się dostarczyć zamówienie przed świętami. Jeżeli ten termin jest po świętach dostawa odbędzie się na pewno po świętach.

Gdzie mieści się Wasza firma?

Zarówno główna siedziba, jak i magazyn wysyłkowy znajdują się w powiecie Kępińskim, Jankowy 1D, 63-604 Baranów

Czy towar jest dostępne od ręki?

Większość naszych mebli jest produkowanych pod konkretne zamówienie. Jeśli przy produkcie czas realizacji wynosi kilka dni, oznacza to, że jest dostępny od ręki.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak, ale tylko po wcześniejszym kontakcie i ustaleniem tego z działem obsługi Klienta. Odbiory osobiste są wyłączone w okresy newralgiczne jak końcówka roku i okolice świąt. Po złożeniu zamówienia z odbiorem osobistym zostaje wyznaczony termin realizacji zamówienia. W momencie, gdy towar jest na magazynie wysyłamy powiadomienie oraz prosimy o kontakt w sprawie ustalenia dogodnego dla wszystkich terminu dostawy. Dopiero po umówieniu terminu dostawy będzie możliwy odbiór osobisty

Pytania dotyczące płatności

Czy można dokonać zakupu na raty?

Tak, wniosek można składać za pośrednictwem Przelewy24 (PayPro) wybierając standardowe raty oprocentowane wg. oferty konkretnego banku. Można również skorzystać z płatności PayPO. Oferta ratalna jest ustalana indywidualnie do każdego Klienta na podstawie zdolności kredytowej. Żeby poznać taką ofertę, należy przejść etap ubiegania się o uzyskanie kredytu ratalnego.

Jakie jest oprocentowanie i wysokość raty w przypadku płatności ratalnej?

Wszystko zależy od indywidualnej oferty banku czy operatora płatności. Należy podczas składania zamówienia wybrać opcje płatności ratalnej i sprawdzić aktualną ofertę.

W jaki sposób można u Was zapłacić?

Dostępne na naszym sklepie są wszystkie metody płatności. Można opłacić zamówienie za pobraniem (tylko gotówka) lub przedpłacić je przelewem tradycyjnym oraz wszystkimi metodami płatności internetowych (w tym kartą oraz Google Pay i Apple Pay).

Pytania dotyczące zamówień

Gdzie mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Po przyjęciu złożonego u nas zamówienia otrzymasz link umożliwiający śledzenie i podglądanie aktualnego statusu Twojego zamówienia.

W jaki sposób mogę zgłosić problem z zamówieniem?

Wystarczy napisać na naszego maila wiadomość czego dotyczy problem i przesłać zdjęcia do działu obsługi Klienta.
Dane kontaktowe do Biura Obsługi Klienta znajdziesz TUTAJ

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak wystarczy skontaktować się z działem obsługi Klienta. Przed kontaktem prosimy o przygotowanie:
- nazwy lub kodu produktu
- Dane osobowe (imię i nazwisko)
- Adres do wysyłki
- Numeru telefonu
- Adres e-mail
- Numer NIP ( Tylko w przypadku kiedy chcesz otrzymać fakturę)
Są to dane konieczne do złożenia zamówienia. Wymagamy również akceptacji regulaminu.

Czy jest możliwość wysłania próbki tkaniny przed złożeniem zamówienia?

Niestety nie ma możliwości wysłania próbki tkanin, ponieważ odcień tkaniny może delikatnie odbiegać od koloru zamówionego w późniejszym terminie mebla. Poszczególne partie tkanin mogą delikatnie różnić się odcieniem.

Czy można dokupić montaż lub wniesienie do złożonego zamówienia?

W przypadku chęci dokupienia wniesienia lub montażu prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta.

Jak wygląda wymiana lub zwrot?

Na wymianę lub zwrot mają Państwo czas do 14 dni od dostawy. Najprostszym sposobem będzie skorzystanie z usług naszego transportu. Jeśli chcesz dokonać wymiany to odbierzemy mebel licząc tylko połowę kosztów transportu. Odbiór i dostawa wymienianych mebli odbywa się na oddzielnych zleceniach, nie zawsze w ten sam dzień. Więcej informacji na temat wymiany znajdziesz w REGULAMIENIE
W przypadku zwrotu obowiązuje cennik zwrotów który znajdziesz TUTAJ.
Można również dostarczyć zwrot we własnym zakresie, jednak w tym wypadku odpowiadają Państwo za uszkodzenia powstałe podczas transportu.

Jak mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować poprzez maila lub telefonicznie. Zamówienie możesz anulować do momentu jego doręczenia. Anulowanie zamówienie po dostarczeniu zamówienie jest traktowane jako zwrot. Warunki zwrotów znajdzieszTUTAJ.

Inne pytania

Czy aktualnie są jakieś promocje?

Wszystkie informacje na temat promocji znajdują się na stronie głównej naszego sklepu oraz na górnym pasku w nagłówku strony. Produkty objęte ceną promocyjną można zobaczyć TUTAJ.

Czy oferujecie Państwo odbiór starych mebli?

Niestety obecnie nie utylizujemy i nie odbieramy starych mebli.

Czy jest możliwość kupienia mebla w innym kolorze/wymiarze, niż widoczny na stronie?

Nie, nasze meble są dostępne tylko w takich wersjach, jakie są widoczne na stronie. Indywidualne modyfikacje wprowadzamy tylko w przypadku zamówień hurtowych, tj. przynajmniej 10 sztuk danego produktu.

Czy montaż mebla jest trudny?

Do każdego mebla otrzymasz instrukcje montażu. Meble tapicerowane są proste w montażu - jednak wymagają one pewnych umiejętności w zakresie majsterkowania. Dlatego też wyszliśmy naprzeciw naszym Klientom oferując usługę montażu mebli tapicerowanych. Meble twarde wymagają prostych narzędzi oraz więcej czasu podczas montażu, jednak wszystko jest możliwe do złożenia we własnym zakresie.

Czy przed zakupem mogę obejrzeć mebel w sklepie na żywo?

Aktualnie nie posiadamy sklepów stacjonarnych ani showroomów, w których można obejrzeć nasze produkty

Czy kolor i wygląd mebla będzie się dużo różnił, niż ten na zdjęciu?

Staramy się, aby kolory zdjęć jak najlepiej przypominały kolory widziane na żywo. Bardzo dużo jednak zależy od tego, na jakim wyświetlaczu oglądasz nasze produkty, ponieważ każdy wyświetlacz ma inne ustawienia, przez co kolory mogą się różnić.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl