Gwarancja / Reklamacja

Gwarancja

Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i objęte gwarancją producenta. Czas i warunki uzależnione są od konkretnego towaru. Szczegóły możesz znaleźć w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. Wyjątek stanowią produkty outletowe lub powystawowe.

Dokumenty sprzedaży

Do każdego zamówienia wystawiamy dokument sprzedaży. W trosce o środowisko naturalne wprowadziliśmy fakturę elektroniczną. Dokument sprzedaży w postaci piliku PDF wysyłamy na podany w zamówieniu adres e-mail, w przeciągu kilku do kilkunastu godzin od otrzymania wpłaty lub w przypadku wysyłki za pobraniem, otrzymania potwierdzenia, że zamówienie zostało przez Ciebie odebrane.

Dokument sprzedaży generowany jest automatycznie z datą wpływu środków lub odbioru towaru. Nie ma możliwości zmiany tej daty. Na dokumencie widnieją towary, które zostały zakupione. Nie ma możliwości zmiany ich nazw.

Nie ma możliwości wystawienia kilku dokumentów sprzedaży do jednego zamówienia. Jeżeli zachodzi taka potrzeba, bardzo prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu. Najlepiej utworzyć osobne zamówienia – wypełniając osobny formularz zakupu.

Uważnie wypełniaj formularz zakupowy. Ma to szczególnie istotne znaczenie w przypadku, gdy dane na fakturze lub adres dostawy mają być inne, niż dane podane w ustawieniach konta Serwisu.

Reklamacja

Możesz w prosty sposób zgłosić reklamację wypełniając formularz online lub pobierając i wypełniając formularz reklamacyjny dostępny poniżej:

 

file.png file.png 6595602.png
formularz reklamacyjny
ONLINE
formularz reklamacyjny
.pdf
formularz reklamacyjny
.docx

 

Jeśli chcesz przyspieszyć reklamację skorzystaj z formularza online i przede wszystkim wyślij nam zdjęcia lub filmik opisywanego uszkodzenia. Pozwoli to nam na dużo szybsze rozpatrzenie reklamacji i wymianę uszkodzonego towaru lub wysłanie serwisu w celu naprawy.

UWAGA: Prosimy nie wysyłać do nas reklamowanego towaru na własną rękę. Po rozpatrzeniu reklamacji ewentualna wymiana zostanie zlecona naszemu kurierowi lub zostanie wysłany serwis w celu naprawy/wymiany uszkodzonych części na miejscu u Klienta.

Reklamację rozpatrujemy w maksymalnym czasie nie przekraczającym 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Średni czas odpowiedzi jest jednak znacznie krótszy i wynosi 2 dni.

adres do kontaktu:

DBEST SP. Z O.O.
Wrocławska 16
98-400 Wieruszów

e-mail: bok@bonni.pl
Infolinia: +48 22 123 55 22

Szczegółowe informację na temat reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie.