Pytania dotyczące dostawy
Dokładnie taki jak wyświetla się on na naszej stronie internetowej przy każdym z produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby wyświetlony przy produkcie termin był zawsze jak najdokładniejszy.
Każde zamówienie ma maksymalny termin dostawy, który wskazuje, kiedy dostawa powinna nastąpić. 97% przesyłek doręczamy w terminie. Zawsze przed dostawą kontaktujemy się z klientem aby potwierdzić dzień dostawy.
Tak, wyślemy SMSowo propozycję terminu dostawy oraz przedziału godzinowego, w którym odbędzie się dostawa. Na takiego SMSa należy odpowiedzieć TAK lub NIE. TAK oznacza akceptację proponowanego terminu oraz przedziału godzinowego, natomiast NIE powoduje przełożenie dostawy na inny termin oraz trasę - oznacza to również wydłużenie terminu dostawy o tydzień lub dwa.
Nasi kierowcy zawsze kontaktują się sami na około pół godziny przed przyjazdem, aby potwierdzić dostawę. Numerów do kierowców nie podajemy ze względu na kwestie logistyczne i zróżnicowane warunki drogowe.
Każde zamówienie ma podany przedział godzinowy na podstawie ułożonych przez logistyka tras, o którym poinformujemy odpowiednio wcześniej SMSowo. Nasi kierowcy zawsze kontaktują się na pół godziny przed przyjazdem. Niestety przedziału godzinowego nie da się zmienić, ani dookreślić dokładniej. Przedział godzinowy wynika z bardzo różnych warunków drogowych oraz wydarzeń losowych. Stąd nie ma możliwości zmiany przedziałów godzinowych czy ustalenia konkretnej godziny z kierowcą.
Każde zamówienie wymaga akceptacji terminu oraz przedziału godzinowego dostawy. Jeżeli wiesz, że w danym terminie nie będzie nikogo, kto mógłby odebrać zamówienie, odrzuć proponowany termin dostawy. Kolejna data dostawy zostanie wyznaczona w późniejszym terminie o którym poinformujemy w ten sam sposób. Jeżeli jednak w dniu dostawy w podanym przedziale godzinowym nie będzie nikogo na miejscu - skontaktuj się jak najszybciej z działem obsługi Klienta i poinformuj nas o tym.
Brak przyjęcia dostawy w zaakceptowanym terminie może wygenerować dodatkowe koszty związane z ponowną dostawą w innym terminie.
Biuro Obsługi Klienta:
Tel: +48 22 123 55 22
Mail: bok@bonni.pl
Towar jest dostarczany przez naszą własną firmę transportową, która specjalizuje się w transporcie towarów ponadgabarytowych. O terminie dostawy poinformujemy SMSowo - proponując termin i przedział godzinowy dostawy. Będziesz mógł go zaakceptować lub odrzucić. Jednak odrzucenie spowoduje przełożenie dostawy na kolejną trasę - wydłużając tym samym czas dostawy o tydzień lub dwa. Zawsze na pół godziny przed doręczeniem kierowca kontaktuje się z informacją, o której będzie na miejscu.
Dostawa ekonomiczna jest tańsza. Dostawa szybka jest dostawą priorytetową i dodatkowo płatną ale skraca maksymalny termin realizacji o 10 dni roboczych.
Towar dostarczamy własną firmą transportową, która specjalizuje się w transporcie mebli. Wysyłka kurierem generuje ryzyko uszkodzenia mebli w transporcie, dlatego unikamy tego rodzaju wysyłek.
Jeśli maksymalny termin realizacji Twojego zamówienia jest przed świętami to dołożymy wszelkich starań aby udało się dostarczyć zamówienie przed świętami. Jeżeli ten termin jest po świętach dostawa odbędzie się na pewno po świętach.
Główna siedziba firmy znajduje się w:
98-400 Wieruszów
ul. Wrocławska 16
woj. łódzkie
Część towaru dostępne jest ,,od ręki". Przy każdym produkcie widnieje maksymalny czas realizacji dla danego produktu.
Obecnie możliwość odbioru osobistego zamówienia jest nie możliwa. Gdy tylko pojawi się taka możliwość poinformujemy o tym na naszej stronie.
Pytania dotyczące płatnośći
Tak, wniosek można składać za pośrednictwem Przelewy24 (PayPro) wybierając standardowe raty oprocentowane wg. oferty konkretnego banku. Można również skorzystać z płatności PayPO. Oferta ratalna jest ustalana indywidualnie do każdego Klienta na podstawie zdolności kredytowej. Aby poznać taką ofertę, należy przejść etap ubiegania się o uzyskanie kredytu ratalnego.
Wszystko zależy od indywidualnej oferty banku czy operatora płatności. Należy podczas składania zamówienia wybrać opcje płatności ratalnej i sprawdzić aktualną ofertę.
Nie zajmujemy się ustalaniem wysokości raty i oprocentowania. Nie jesteśmy pośrednikiem bankowym. Udostępniamy jedynie możliwość płatności ratalnej.
Dostępne na naszym sklepie są wszystkie metody płatności. Można opłacić zamówienie za pobraniem (tylko gotówka) lub przedpłacić je przelewem tradycyjnym oraz wszystkimi metodami płatności internetowych (w tym kartą oraz Google Pay i Apple Pay).
Pytania dotyczące obsługi zamówień
Tak wystarczy skontaktować się z działem obsługi Klienta. Przed kontaktem prosimy o przygotowanie:
- nazwy lub kodu produktu
- Dane osobowe (imię i nazwisko)
- Adres do wysyłki
- Numeru telefonu
- Adres e-mail
- Numer NIP ( Tylko w przypadku kiedy chcesz otrzymać fakturę)
Są to dane konieczne do złożenia zamówienia. Wymagamy również akceptacji regulaminu SMSowo po złożeniu zamówienia .
Wystarczy napisać na naszego maila wiadomość czego dotyczy problem i przesłać zdjęcia do działu obsługi Klienta.
Kontakt do BOK:
Infolinia: +48 22 123 55 22
Mail: bok@bonni.pl
Po przyjęciu złożonego u nas zamówienia otrzymasz link umożliwiający śledzenie i podglądanie aktualnego statusu Twojego zamówienia.
Niestety nie ma możliwości wysłania próbki tkanin, ponieważ odcień tkaniny może delikatnie odbiegać od koloru zamówionego w późniejszym terminie mebla. Poszczególne partie tkanin mogą delikatnie różnić się odcieniem.
Tak, w przypadku chęci dokupienia wniesienia lub montażu prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta. Sposób płatności za usługę jest taki sam jak za zamówiony produkt.
Na wymianę lub zwrot mają Państwo czas do 14 dni kalendarzowych. Najprostszym sposobem będzie skorzystanie z usług naszego transportu. Jeśli chcesz dokonać wymiany to odbierzemy mebel bezpłatnie. Odbiór i dostawa wymienianych mebli odbywa się tego samego dnia. Więcej informacji na temat wymiany znajdziesz w REGULAMIENIE
W przypadku zwrotu obowiązuje cennik zwrotów który znajdziesz TUTAJ.
Można również dostarczyć zwrot we własnym zakresie, jednak w tym wypadku odpowiadają Państwo za uszkodzenia powstałe podczas transportu.
Zamówienie można anulować poprzez maila lub telefonicznie. Zamówienie możesz anulować do momentu dostawy zamówienie. Anulowanie zamówienie po dostarczeniu zamówienie jest traktowane jako zwrot. Warunki zwrotów znajdziesz TUTAJ
Inne pytania
Wszystkie informacje na temat promocji znajdują się na stronie głównej naszego sklepu oraz na górnym pasku w nagłówku strony. Produkty objęte ceną promocyjną można zobaczyć TUTAJ
Niestety obecnie nie utylizujemy i nie odbieramy starych mebli.
Zamówienia indywidualne przyjmujemy dla ilości powyżej 10 szt. Dla pojedynczych produktów nie ma możliwości wprowadzenia indywidualnych modyfikacji.
Do każdego mebla otrzymasz instrukcje montażu. Meble tapicerowane oraz stoły kuchenne są proste w montażu - jednak wymagają one pewnych umiejętności w zakresie majsterkowania. Dlatego też wyszliśmy naprzeciw naszym Klientom oferując usługę montażu mebli tapicerowanych oraz stołów kuchennych. Meble twarde wymagają prostych narzędzi oraz więcej czasu podczas montażu, jednak wszystko jest możliwe do złożenia we własnym zakresie.
Niestety aktualnie, nie posiadamy sklepów stacjonarnych ani showroomów, w których można obejrzeć nasze produkty.
Staramy się, aby kolory zdjęć jak najlepiej przypominały kolory widziane na żywo. Bardzo dużo jednak zależy od tego, na jakim wyświetlaczu oglądają Państwo nasze produkty, ponieważ każdy wyświetlacz ma inne ustawienia, przez co kolory mogą się różnić. Ważne jest też oświetlenie i kolor ścian pomieszczenia w którym umieścisz produkt. Pamiętaj że jeśli biały mebel umieścisz w pokoju z zielonymi ścianami to będziesz miał wrażenie że mebel wpada w odcienie zieleni.